GƏNCLƏRİN ELMİ ARAŞDIRMALARINA DƏSTƏK
İctimai Birliyi
Elmi fəaliyyətin mahiyyəti
Bakalavr təhsilindən sonra eyni ya da başqa bir sahədə magistr təhsili alaraq elmi-tədqiqat fəaliyyətini davam etdirməkdir.
Elm nədir?
“Müşahidə və təcrübəyə əsaslanan əqli fəaliyyət vasitəsilə dünyadakı hadisələri və bu hadisələri bir-birinə bağlayan qanunları tədqiq etmə fəaliyyətidir.”
Elm doğru düşünmək və sistemli məlumat əldə etməkdir.
MƏLUMATIN NÖVLƏRİ
Planlanmamış müşahidə: Səthi məlumatlar
Planlanmış müşahidə: Varlıq və hadisələri olduğu kimi bilməkdir. Məntiqli, obyektiv və universal olmalıdır.
Elm məntiqli, obyektiv və universal məlumatlar məcmusudur.
Nəticə:
İstisna: İctimai elmlər.
Tədqiqat
Tədqiqat məlumatın əldə edilməsi, inkişaf etdirilməsi və həqiqətə uyğun olub-olmadığının dəqiqləşdirilməsi üçün göstərilən cəhddir.
“Mövzunu müəyyən bir model çərçivəsində araşdırmaqdır.”
Elmi fəaliyyət prosesində tədqiqat modeli:
Sahə ilə əlaqədar ümumi şəkildə oxumağın nə kimi əhəmiyyəti var?
Mövzu
Düşünmənin mövzusu olan hər şeydir.
Hər mövzunu hər kəs tədqiq edə bilərmi?
Mövzunun aktuallığı
Yeni olmalı;
Nəzəri və praktik əhəmiyyəti olmalıdır.
Mövzunun təyin edilməsində cavablandırılması vacib olan suallar
Əldə edilən nəticənin cəmiyyət və bəşəriyyət üçün bir dəyəri olacaqmı?
Şəxsi qabiliyyətlər və iqtisadi imkanların sorğusu:
1. Bu məsələni tədqiq etmək üçün kifayət qədər qabiliyyətim varmı?
2. Mövzu maddi imkanlar və vaxt ayırmağım baxımından uyğundurmu?
3. Mövzunun üzərində tədqiqat aparsam maliyyə və idarəçilik baxımından lazımlı əməkdaşlıqlar qura bilərəmmi?
Mövzunun tədqiqi üçün mənbələrin toplanması ilə əlaqədar suallar:
Mövzunun tədqiqi üçün mənbələrin toplanması:
Elm sahəsi və mövzu ilə əlaqədar əsas mənbələr bilinməli, mənbələrin əldə ediləcəyi yerli və xarici kitabxanalar (elektron kitabxanalar da) təyin edilməlidir.
METOD
Düşüncə fəaliyyətlərimizi ardıcıllıqla sıralama və istifadə etmə sənətidir.
Unutmayın!
Metodsuz görülən iş müvəffəqiyyətsizliyə məhkumdur.